مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ Salamo3lekobsm3
.:.مرحباً بالأحبة الكرام في شباب اليوم سرنا وجودكم معنا في كل أرجاء المنتدى ونتمنى أن تقضو أسعد الأوقات وأجمل اللحظات .:.

مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780 .:. يرجى التـــكرم بالتسجيل إذا كنـــت زائر لأول مرة على صفحتنا .:. مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780
مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780 مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ Salamo3lekobsm3
.:.مرحباً بالأحبة الكرام في شباب اليوم سرنا وجودكم معنا في كل أرجاء المنتدى ونتمنى أن تقضو أسعد الأوقات وأجمل اللحظات .:.

مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780 .:. يرجى التـــكرم بالتسجيل إذا كنـــت زائر لأول مرة على صفحتنا .:. مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780
مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780 مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ 313780
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

مراتك ولا شغلك؟؟؟؟

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ Empty مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ الإثنين نوفمبر 09, 2009 2:17 pm

nousa_moonlight

nousa_moonlight
المشرفة العامة
المشرفة العامة

اعترافات مدير مصري ذو خبرة
كل نساء العالم يتهمن ازواجهم بانهم بيحبوا الشغل اكثر منهم

وانا اصالة عن نفسي و نيابة عن كل الرجال اعترف

بأن هذا صحيح.........صحيح.....صحيح جدا

لي اسبابي التي ارجو النظر منكم بعين العقل:_

اولا:_ الشغل ممكن تزعق براحتك وزعيقك بيجيب نتيجة مع مراتك صعب انك تزعق براحتك ومهما زعقت مش حيجيب نتيجة

ثانيا:_الشغل بيصرف علية بس انا اللي بصرف عليها

ثالثا:_ممكن تزوغ من الشغل في اي وقت من غير ما حد ياخد بالة او حد من زمايلك يغطيك انما تزوغ من مراتك ...هيهات انسي

رابعا:_في الشغل عندك مدير ممكن ترضية او اشتغلت كويس ممكن يقدرك لكن مع مراتك لو عملت قرد مش ممكن ترضيها

خامسا:_في الشغل من حقك تاخد اجازة عندك عارض_اعتيادي دا غير يوم الجمعة و العطلات الرسمية بصراحة الشغل خفيف علي القلب انما مع مراتك دا انت لازم تلزق فيها يوم اجازتك و الا يبقي يوم مش معدي

سادسا:_في الشغل ممكن تترقي و تاخد منصب بية و باشا كمان و يبقي لك مكتب لوحدك و سكرتيرة كمان ,انما في البيت حتعيش زوج و تموت زوج و اللقب الوحيد اللي ممكن تاخدة لما تنادي عليك مراتك و تقولك يا بابا او يا حاج و لما تعجز تقولك يا بركة

سابعا:_ممكن تغير شغلك لو لقيت شغل احسن في حين انك بتشوف بنات حلوين بس ما تقدرش تغير مراتك

ثامنا:_في الشغل متأمن عليك علشان لو حصل لك حاجة و لو حصل مراتك تاخد التأمين

2مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ Empty رد: مراتك ولا شغلك؟؟؟؟ الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 9:55 am

admine

admine
♦ الإدارة ♦
♦ الإدارة ♦

نعم أفضل مراتي على شغلي لأني محتاج ليها أكتر المرأة أختي هي أساس الرجل وطموحه وكبريائه وأفكاره
ولكني لم أتزوج بعد أقول هدا لأني فقط أنضر من باب المعرفة فقط وللإفادة أختي نوسه ومشكورة على الموضوع

https://chababyo.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]